My Jeep Compass Forum banner
21 - 40 of 120 Posts
Sprzedawca powiedział nam, że wszystkie nowe samochody od 2018 roku będą musiały mieć system start/stop. Przynajmniej możemy go wyłączyć (kiedy sobie przypomnę).
 
Sprzedawca powiedział nam, że wszystkie nowe samochody od 2018 roku będą musiały mieć system start/stop. Przynajmniej możemy go wyłączyć (kiedy sobie przypomnę).
O to właśnie chodzi... Pamiętanie o naciśnięciu przycisku KAŻDYM razem, gdy uruchamiasz silnik.
 
Dealer powiedział nam, że wszystkie nowe samochody od 2018 roku będą musiały mieć system start/stop. Przynajmniej możemy go wyłączyć (kiedy pamiętam).
O to właśnie chodzi,,, Pamiętanie o naciśnięciu przycisku KAŻDEGO razu, gdy uruchamiasz silnik.
Po prostu przenieś się do MN, jest tu tak cholernie zimno, mam trailhawk od świąt Bożego Narodzenia i nigdy nie było wystarczająco ciepło, żeby się włączył.
 
Mam swój kompas od 5 dni, a 2 dni temu pojawiła się również ikona stop-start z wykrzyknikiem. Sprawdziłem ekran komunikatu o błędzie i napisano, że system stop-start wymaga serwisu. Uruchomiłem samochód za pomocą funkcji zdalnego uruchamiania. Na następnym czerwonym świetle zaparkowałem samochód i uruchomiłem go ponownie. Ikona zniknęła z I.P., a komunikat o błędzie zniknął również z ekranu zapisanych komunikatów. Było tu bardzo zimno. Było około 3 stopni. Zakładam, że to z powodu ekstremalnie zimnej pogody. Mam nadzieję, że nie zobaczę tego komunikatu ponownie.
 
Mogę zagwarantować, że to NIE TYLKO zimna pogoda to powoduje. Nigdy nie widziałem ostrzeżenia, a w ciągu kilku tygodni, które mam, mogę zagwarantować, że w zdecydowanej większości przypadków, gdy było uruchamiane, było poniżej 0 stopni. Pewnego dnia uruchomiłem go i było -18 stopni. Brak ostrzeżenia...
 
Zgadzam się, to nie jest ograniczone do temperatury, chociaż jestem pewien, że w pewnym stopniu ma to znaczenie (gra słów z temperaturą hah!). Nasz pojawił się godzinę po rozpoczęciu podróży pewnego dnia i było blisko 50 stopni. Innego dnia pojawił się od razu, gdy samochód był zimny i było blisko 0 stopni. Nie ma spójności.

Mój samochód wraca dziś wieczorem do dealera, tym razem jestem uzbrojony w Jeep Case Manager. Gorąco polecam innym z tym problemem, aby również uzyskali Case Manager - im więcej osób będzie o tym mówić, tym lepiej.
 
Dla tych z Was, którzy mają problemy z automatycznym uruchamianiem/zatrzymywaniem, nie ma to nic wspólnego z temperaturą na zewnątrz. Działa tylko wtedy, gdy silnik osiągnie określoną temperaturę.
 
Dla tych z was, którzy mają problemy z automatycznym startem/stopem, nie ma to nic wspólnego z temperaturą na zewnątrz. Działa tylko wtedy, gdy silnik osiągnie określoną temperaturę.
Przeczytaj uważniej wątek, to nie jest tak, że nie jest włączony i działa, masz rację, że wiele rzeczy uniemożliwi wyłączenie silnika. Żadna z tych rzeczy nie spowoduje zapalenia się żarówki błędu. Na to wszyscy się skarżą... wielu z nich, w tym kilku, które testowałem, ma zapaloną lampkę ostrzegawczą.
 
Discussion starter · #30 ·
Ok, więc odzyskałem samochód, przepraszam, że to tyle trwało, ale wiele osób wspomina, że ma to związek z temperaturą i tym podobnymi rzeczami.

Wcale nie. To był rzeczywisty wskaźnik usterki, a to, co zrobił dealer, to musiał wymienić akumulator. Nie normalny akumulator, ale najwyraźniej jest drugi akumulator pomocniczy, który był uszkodzony i musieli go wymienić.

Zdarzyło się to jeszcze raz od momentu, gdy go odzyskałem, ale ponieważ mój dealer jest przepełniony terminami, zamierzam jeszcze trochę to sprawdzić, zanim umówię się na kolejny serwis.
 
ok, więc dostałem z powrotem mój samochód, przepraszam, że to tak długo trwało, ale wiele osób wspomina, że ma to związek z temperaturą i tym podobnymi rzeczami.

Wcale. To był rzeczywisty wskaźnik usterki, a to, co zrobił dealer, to musieli wymienić akumulator. Nie normalny akumulator, ale najwyraźniej jest drugi akumulator pomocniczy, który był zły i musieli go wymienić.

Zdarzyło się to jeszcze raz od czasu, gdy go dostałem, ale ponieważ mój dealer jest zawalony wizytami, zamierzam jeszcze trochę to sprawdzać, zanim zaplanuję kolejny serwis.
Tak zaczęły się moje problemy. To nie jest system ESS - to również nie jest akumulator pomocniczy (próbowali wymienić mój dwa razy). Oto moja sekwencja zdarzeń w celach informacyjnych:

1. "ESS Niedostępne Proszę Serwis" Światło zapaliło się godzinę po jeździe autostradą. To był piątek. Zadzwoniłem i umówiłem się na wizytę u dealera na środę, ponieważ wszystko inne wydawało się w porządku. Do poniedziałku zniknęło to, ale wkrótce ewoluowało do pełnego światła Check Engine z każdym błędem znanym człowiekowi. Jak tylko to się stało, wspomaganie kierownicy przestało działać, gdy moja żona prowadziła. Zostawiłem go u dealera tej nocy.

Dealer przetestował, powiedział, że to akumulator pomocniczy. Próbowali go naładować, to nie rozwiązało problemu. Próbowali go wymienić. Wydawało się w porządku.

2. Dwa dni później światło ESS zaświeciło się ponownie, wraz z Check Engine. Zanieś go z powrotem do dealera. Kontaktują się z FCA. FCA milczy przez 2 dni robocze, po czym wracają: "O tak, całkowicie zapomnieliśmy, że była wadliwa partia akumulatorów pomocniczych. Spróbuj innego". Więc włożyli kolejny.

3. Odbieramy samochód, jedziemy w podróż w obie strony o długości 300 mil. Dzień po tej podróży światło "ESS Niedostępne Proszę Serwis" zapala się ponownie. Zabieram go do dealera w przerwie na lunch. Milę od nich zapala się cały choinka świateł na desce rozdzielczej (Check Engine, Kontrola Trakcji Włączona, Kontrola Trakcji Wyłączona - jak chcesz). Wspomaganie kierownicy się wyłącza, napęd na 4 koła się wyłącza. Wciągam go do zatoki odbiorczej u dealera, próbuję wyłączyć samochód, ale początkowo się nie da. W końcu udaje mi się wyłączyć silnik, ale deska rozdzielcza nadal pokazuje, że jest włączony. Elektryczne zamki do drzwi przestają działać. Samochód również nie uruchomił się ponownie, aby dealer mógł go przenieść. Zasadniczo przeszedł pełne nuklearne stopienie (i tak naprawdę świetny timing!).

4. W tym momencie dostałem Case Managera z FCA (gorąco polecam to również zrobić). Inżynierowie wyższego szczebla współpracują z dealerem. Uważają, że zlokalizowali to do wadliwego modułu ABS, z którym najwyraźniej połączone są inne systemy. Próbowali zaktualizować oprogramowanie, to nie zadziałało. Próbowali go wymienić, to nie zadziałało. Mają problemy z samym przesuwaniem go po swoim warsztacie, nie mówiąc już o jeździe testowej.

W tym momencie zostało to dalej eskalowane. Case Manager powiedział, że FCA wie teraz o co najmniej 3 innych Compassach z tymi samymi problemami. Nadal nie są pewni, co się dzieje, ale ich najsilniejsze teorie to ściśnięty przewód, wadliwe uziemienie, wadliwa płytka drukowana lub wadliwe oprogramowanie (to najstraszniejsze). Kiedy którykolwiek z tych czynników jest czynnikiem, samochody będą robić szalone, pozornie niezwiązane ze sobą rzeczy. Stąd to, co wszyscy widzimy.

Zadzwoń do Jeepa. Zdobądź Case Managera. Zapłacą za wynajem, ponieważ jest to praca objęta gwarancją, więc nie zadowalaj się 2WD od dealera. To poważna sprawa - potencjalnie granicząca z terytorium wezwania do naprawy.
 
Tak zaczęły się moje problemy. To nie jest system ESS - to również nie jest akumulator pomocniczy (próbowali wymienić mój dwa razy). Oto moja sekwencja zdarzeń w celach informacyjnych:1. Kontrolka "ESS Niedostępne Proszę serwis" zaświeciła się godzinę po rozpoczęciu jazdy autostradą. To był piątek. Zadzwoniłem i umówiłem się na wizytę u dealera na środę, ponieważ wszystko inne wydawało się w porządku. Do poniedziałku zniknęło to, ale wkrótce ewoluowało do pełnej kontrolki silnika z każdym błędem znanym człowiekowi. Jak tylko to się stało, wspomaganie kierownicy przestało działać, gdy moja żona prowadziła. Zostawiłem go u dealera tej nocy.Dealer przetestował, powiedział, że to akumulator pomocniczy. Próbowałem go naładować, to nie rozwiązało problemu. Próbowałem go wymienić. Wydawało się w porządku.2. Dwa dni później kontrolka ESS zaświeciła się ponownie, wraz z kontrolką silnika. Zabrałem go z powrotem do dealera. Kontaktują się z FCA. FCA milczy przez 2 dni robocze, po czym wraca: „O tak, całkowicie zapomnieliśmy, że była wadliwa partia akumulatorów pomocniczych. Spróbuj innego”. Więc włożyli kolejny.3. Odbieramy samochód, jedziemy w podróż w obie strony o długości 300 mil. Dzień po tej podróży kontrolka „ESS Niedostępne Proszę serwis” zaświeca się ponownie. Zabieram go do dealera w przerwie na lunch. Milę od nich zapala się cały choinka świateł na desce rozdzielczej (kontrola silnika, kontrola trakcji włączona, kontrola trakcji wyłączona - jak chcesz). Wspomaganie kierownicy przestaje działać, napęd na 4 koła przestaje działać. Wciągam go do zatoki odbiorczej u dealera, próbuję wyłączyć samochód, ale początkowo się nie da. W końcu udaje mi się wyłączyć silnik, ale na desce rozdzielczej nadal jest napisane, że jest włączony. Elektryczne zamki drzwi przestają działać. Samochód również nie uruchomił się ponownie, aby dealer mógł go przesunąć. Zasadniczo doszło do pełnego stopienia jądrowego (i tak naprawdę świetny timing!).4. W tym momencie dostałem Case Managera z FCA (gorąco polecam to również zrobić). Inżynierowie wyższego szczebla współpracują z dealerem. Uważają, że namierzyli to do wadliwego modułu ABS, do którego najwyraźniej podłączone są inne systemy. Próbowali zaktualizować oprogramowanie, to nie zadziałało. Próbowali go wymienić, to nie zadziałało. Mają problemy z samym przesuwaniem go po swoim warsztacie, nie mówiąc już o jeździe testowej.W tym momencie sprawa została dalej eskalowana. Case Manager powiedział, że FCA wie teraz o co najmniej 3 innych Compassach z tymi samymi problemami. Nadal nie są pewni, o co chodzi, ale ich najsilniejsze teorie to wciśnięty przewód, wadliwe uziemienie, wadliwa płytka drukowana lub wadliwe oprogramowanie (to najstraszniejsze). Ilekroć którykolwiek z tych czynników ma znaczenie, samochody robią szalone, pozornie niezwiązane ze sobą rzeczy. Stąd to, co wszyscy widzimy.Zadzwoń do Jeepa. Zdobądź Case Managera. Zapłacą za wynajem, ponieważ jest to praca objęta gwarancją, więc nie zadowalaj się pożyczkami 2WD od dealera. To poważna sprawa - potencjalnie granicząca z terytorium wezwania do serwisu.
Cześć!! Czy możesz mi powiedzieć, jak zdobyć Case Managera? Mój 2018 keep compas to robi, a mój dealer poinformował mnie, że nigdy wcześniej o tym nie słyszał. Właściwie poinformował o tym szef warsztatu. Wymienili coś w drzwiach i teraz chcą wymienić moduł sterowania nadwoziem. Myślę, że teraz potrzebuję Case Managera.
 
Cześć!! Czy możesz mi powiedzieć, jak zdobyć opiekuna sprawy? Mój 2018 keep compas to robi, a mój dealer poinformował mnie, że nigdy o tym nie słyszał. Właściwie to szef warsztatu doradził. Wymienili coś w drzwiach i teraz chcą umieścić moduł sterowania nadwoziem. Myślę, że teraz potrzebuję opiekuna sprawy.
1-866-932-3873 to linia obsługi klienta FCA. Powinieneś nadal móc się z kimś skontaktować, jeśli zadzwonisz teraz. Jeśli objawy są identyczne lub prawie identyczne z moimi, odwołaj się do Jeepa Compass serwisowanego przez Tri County Dodge Chrysler Jeep Ram w Limerick, PA.

Jeśli samochód jest niesprawny w Twoich rękach dłużej niż kilka dni, dokonają Twojej płatności. Przysługuje Ci również wynajem (a nie tylko samochód zastępczy od dealera). Po prostu zapytaj. Powodzenia!
 
Cześć!! Czy możesz mi powiedzieć, jak zdobyć opiekuna sprawy? Mój 2018 Keep Compas to robi, a mój dealer poinformował mnie, że nigdy o tym nie słyszał. Właściwie to szef warsztatu to doradził. Wymienili coś w drzwiach i teraz chcą zamontować moduł sterowania nadwoziem. Myślę, że teraz potrzebuję opiekuna sprawy.
Możesz zadzwonić do naszych centrów obsługi klienta, jak sugerował BrandoP71, lub możesz wysłać naszemu zespołowi prywatną wiadomość z dodatkowymi szczegółami. Stamtąd możemy popracować nad skontaktowaniem Cię ze specjalistą od spraw, podczas gdy współpracujesz ze swoim dealerem. Julie Jeep Social Care Specialist
 
Właściciel Compass Trailhawk z 2018 roku. Otrzymałem również komunikat o błędzie "Service Stop Start System" na moim DIC wraz z lampką ostrzegawczą. Zdarzyło się to jak dotąd 2 razy i mam go krócej niż miesiąc. Do tej pory oba razy miały miejsce w temperaturach poniżej zera podczas zdalnego uruchamiania, ale temperatura nie spowodowałaby zapalenia się kontrolki serwisowej. Próbowałem to wielokrotnie wyjaśnić działowi serwisowemu mojego dealera i w końcu dzisiaj naprawdę posłuchali tego, co mam do powiedzenia. Zaplanowano, że w sobotę zostanie sprawdzony. Zaktualizuję informacje o tym, co mają do powiedzenia.
 
Właściciel Compass Trailhawk 2018 tutaj. Otrzymałem również komunikat o błędzie "Service Stop Start System" na moim DIC wraz z lampką ostrzegawczą. Zdarzyło się to do tej pory w 2 oddzielnych przypadkach i mam go krócej niż miesiąc. Do tej pory oba razy miały miejsce w temperaturach poniżej zera podczas zdalnego uruchamiania, ale temperatura nie spowodowałaby zapalenia się kontrolki serwisowej. Próbowałem to wielokrotnie wyjaśniać działowi serwisowemu mojego dealera i w końcu dzisiaj naprawdę posłuchali tego, co mam do powiedzenia. Zaplanowano, że w sobotę zostanie sprawdzony. Zaktualizuję informacje o tym, co mają do powiedzenia.
Po posiadaniu mojego przez miesiąc, również otrzymałem lampkę ostrzegawczą A. (Tylko może 20% czasu.) Dealer powiedział, że to czujnik zatrzasku drzwi. Zamówili nową część. Powiedzieli mi, że jeśli się pojawi i chcę w międzyczasie korzystać z systemu, po prostu spróbuj ponownie otworzyć i zamknąć drzwi. Lol
 
Właściciel Compass Trailhawk z 2018 roku. Otrzymałem również komunikat o błędzie "Service Stop Start System" na moim DIC wraz z lampką ostrzegawczą. Do tej pory zdarzyło się to w 2 oddzielnych przypadkach i mam go krócej niż miesiąc. Do tej pory oba razy miały miejsce w temperaturach poniżej zera podczas zdalnego uruchamiania, ale temperatura nie spowodowałaby zapalenia się kontrolki serwisowej. Próbowałem to wielokrotnie wyjaśnić działowi serwisowemu mojego dealera i w końcu dzisiaj posłuchali tego, co mam do powiedzenia. Zaplanowano, że w sobotę zostanie sprawdzony. Zaktualizuję informacje o tym, co mają do powiedzenia.
Cześć Omega1x,
Cieszymy się, że współpracujesz z dealerem w tej sprawie i chcielibyśmy zaoferować naszą pomoc, gdy tam będziesz. Zapraszam do wysłania nam prywatnej wiadomości z numerem VIN i dodatkowymi szczegółami, jeśli jesteś tym zainteresowany.
Julie
Jeep Social Care Specialist
 
2018 Trailhawk, Ten sam problem

Kupiłem mojego Compass Trailhawk z 2018 roku 17 lutego. Następnego dnia pojechałem nim przez miasto (50 stopni, nawiasem mówiąc) i zatrzymałem się w sklepie. Kiedy wróciłem, używając pasywnego dostępu, pojawiła się informacja o próbie włamania, ale na parkingu nie było nikogo innego, kto mógłby tego spróbować. Użyłem pilota, aby odblokować i ponownie zablokować samochód, i nie uruchomił się on za pomocą przycisku. Spróbowałem zablokować samochód ponownie za pomocą pilota, siedząc w środku, a następnie go odblokować i ponownie uruchomiłem samochód. Zostało to powtórzone 2-3 razy, zanim samochód się uruchomił. Po uruchomieniu pojawił się również komunikat (A!) Stop/Start. Pojechałem nim do domu i zaparkowałem, ponieważ w niedzielę było późno i mój dealer był zamknięty. Błąd zniknął następnego ranka, a mój dealer wydawał się uważać, że ma to coś wspólnego z długością, przez jaką naciskałem przycisk zapłonu, ale nie miał wyjaśnienia dla błędu, ale jeśli zniknął, nie powinno być problemu.

Nie miałem żadnych dalszych problemów do dziś rano, kiedy uruchomiłem samochód automatycznie, ponieważ było 20 lub tuż poniżej. Kiedy chciałem wsiąść, symbol (A!) pojawił się ponownie, gdy nacisnąłem przycisk, aby włączyć samochód z trybu automatycznego uruchamiania. Wyłączyłem samochód, odczekałem kilka chwil i uruchomiłem go ponownie. Błąd nadal występował, ale samochód działał normalnie. Następnie przejechałem przez miasto (7-10 mil) do pracy, zaparkowałem i wyłączyłem samochód. Odczekałem kilka chwil i spróbowałem go ponownie uruchomić. Cała moja elektronika się włączyła, ale silnik nawet nie kliknął. „Wyłączyłem” samochód i spróbowałem ponownie uruchomić samochód ręcznie i uzyskałem te same wyniki. Po ponownym wyłączeniu wysiadłem, zablokowałem go i spróbowałem funkcji automatycznego uruchamiania. Samochód zachowywał się normalnie, migając światłami i trąbiąc raz, ale nigdy się nie uruchomił.

Zapewniłem mojego dealera, aby dał mi holownik i porównywalny „samochód zastępczy”, podczas gdy czekam, ale nie czuję się zbyt dobrze z moimi perspektywami na niezawodność, czytając problemy innych z podobnymi problemami...
 
Muszę powiedzieć, że start-stop jest okropny. To "oszczędzanie emisji" to bzdura. Moim zdaniem powinni mieć ustawienie, aby po wyłączeniu pozostawało wyłączone. Cholera, prawie mnie kiedyś zabiło. Zwolniłem i zatrzymałem się na światłach, które szybko zmieniły się na zielone, a to cholerne coś zaczęło się zachowywać jak mustang. Mam nadzieję, że ktoś wypuści moduł, aby wyeliminować te bzdury.
 
21 - 40 of 120 Posts