My Jeep Compass Forum banner
21 - 40 of 69 Posts
Van de Facebook-groep. Degene met de cirkel is mijn foto, de andere foto is van een ander lid. Merk op dat de kabel in mijn foto rechtsboven op de zekering in zijn foto zit.

Ik ben half geneigd om de draad naar de zekering te verplaatsen, gewoon om hem te gebruiken.
Image
Image

Verzonden vanaf mijn Pixel 2 met Tapatalk
Nu ben ik echt in de war, want ik heb niet eens de "bout"!!!! WTF. Voor mij, IMHO, is het een nutteloze 150A zekering?

MAAR.................waarom heeft een lid het op iets aangesloten????

We hebben meer info nodig.

De mijne is een 2017 Trailhawk, MET de "Beats" audio en het "Panorama" dak, maar ik betwijfel of dat hier iets mee te maken heeft

Dit heeft me ertoe aangezet om vanavond naar de mijne te kijken!Ik heb geen plastic afdekking over de mijne, en ik heb niet eens de "bout"!Er is niets!En ik heb de Beats Audio en het panoramadak.Hmmm?
Image
Verzonden vanaf mijn SGH-I337M met Tapatalk
Zeer vreemd, er wordt een hoes getoond in de handleiding ... dit probleem vereist serieuze aandacht/inzicht van Jeep ... goed gedaan met het vinden hiervan Chris_

Attachments

Ziet er zeker naar uit dat hier een hoesje op moet zitten!

https://fuse-box.info/jeep/jeep-compass-mp-552-2017-present-fuses

Ook...............de 150A zekering............Body Control Module? Voor & Achter? (70A elk??)
De 70 amp zekeringen zitten in de zekeringkast. De doos boven de batterij accepteert alleen de mes/cartridge zekeringen.. jullie verwarren jezelf en maken dit veel groter dan het is. Stop, kijk, lees en luister..

Ja, er zou een hoesje moeten zijn.. de meeste zo niet alle foto's van de cartridge zekeringen in deze post zijn van mensen die de hoes hebben verwijderd om de foto te maken... als je er geen hebt, praat dan met je dealer.. het kost minder dan $10 om de hoes te vervangen als ze je er geen geven (zou hoogstwaarschijnlijk besteld moeten worden)

Op mijn Compass OE 2017 Europese markt...

Geen zekering, geen bout... Leeg.

Misschien is het voor de afstandsbediening? Niet toegestaan in Duitsland dus geen zekering

Van de Facebook-groep. Degene met de cirkel is mijn foto, de andere foto is van een ander lid. Let op: de kabel in mijn foto rechtsboven zit op de zekering in zijn foto.

Ik ben half geneigd om de draad naar de zekering te verplaatsen, gewoon om hem te gebruiken.
Image
Image

Interessant ..............................................

Op de onderste foto zie je een draad die aan de betreffende paal is bevestigd, MAAR bekijk de 3 palen rechts (in verticale positie naast de rode zekering)...............het lijkt erop dat een van de draden is losgekoppeld in vergelijking met de bovenste foto. Het is bevestigd aan de betreffende paal?????

Interessant ..............................................

Op de foto hieronder zie je een draad die vastzit aan de betreffende paal, MAAR, bekijk de 3 palen rechts (in verticale positie naast de rode zekering)...............het lijkt erop dat een van de draden losgekoppeld is in vergelijking met de foto hierboven. Het is bevestigd aan de betreffende paal?????
Je hebt blijkbaar moeite met het lezen van woorden.

Ik zet de meldingen voor dit onderwerp uit omdat het pure domheid is geworden. Je hebt een andere poster gevraagd of zijn hoes ook ontbrak. Hoe denk je dat mensen een foto van de zekeringen moeten maken als de hoes in de weg zit? Heb je een video nodig van het verwijderen van de hoes, zodat je kunt zien dat mensen de hoes verwijderen om de foto te maken? Ik zeg niet dat je een idioot bent, alleen dat je berichten die indruk wekken. Als dit zo'n groot probleem voor je is, ga dan naar de dealer, stuur een PM naar @JeepCares, bel de Jeep Customer Care hotline.

Je hebt blijkbaar moeite met het lezen van woorden. Ik zet de meldingen voor dit onderwerp uit, omdat het pure domheid is geworden. Je hebt een andere poster gevraagd of de hoes ook ontbrak. Hoe denk je dat mensen foto's van de zekeringen moeten maken als de hoes in de weg zit? Heb je een video nodig van de hoes die wordt verwijderd, zodat je kunt zien dat mensen de hoes verwijderen om de foto te maken? Ik zeg niet dat je een idioot bent, alleen dat je berichten zo lijken. Als dit zo'n groot probleem voor je is, ga dan naar de dealer, stuur @JeepCares een DM, bel de Jeep Customer Care hotline... Verzonden vanaf mijn Pixel 2 met Tapatalk
Wauw! Je hebt recht op je mening, net als ik. Voel je vrij om niet meer te volgen. Het is duidelijk dat je het punt ook mist, maar dat is oké.......volgens "jou" ben ik een "idioot". Dat is oké, ik ben al erger genoemd, LMFAO Je zou denken dat een medewerker van FCA, die in de Warren Plant werkt, wat hoffelijker zou zijn op een openbaar forum. Just sayin'.

21 - 40 of 69 Posts