My Jeep Compass Forum banner
41 - 60 of 69 Posts
OK ................... Ilu właścicieli Jeep Compass na Forum MA osłonę na skrzynce bezpieczników?

http://www.myjeepcompass.com/forums...p-compass-forum-general-discussion/9893d1532267722-battery-picture-fuse-box.png
Cześć :
2020 Jeep Compass Latitude 4x4
Mam CZERWONĄ osłonę
BRAK śruby lub BEZPIECZNIKA

Nie rozumiem bezpiecznika i śruby z nakrętką lub bez, ponieważ metalowa płyta to GORĄCE ZASILANIE !!!!!!
Czerwony kabel ZASILANIA AKUMULATORA, który jest podłączony, przechodzi przez bezpiecznik 250 A i zasila resztę bezpieczników, tak jak GŁÓWNY wyłącznik w panelu domowym.
13711
13712
 
Czy silniki Diesla nie mają wysokiego stopnia sprężania i wymagają znacznie większej mocy rozruchowej, aby się uruchomić?
 
Wow, więc może jednak nie jestem szalony! Zmieniałem filtr powietrza kilka dni temu i pomyślałem, że to dziwne, że te zaciski są odsłonięte. Przewróciłem cały garaż do góry nogami, szukając, czy wcześniej go nie zdjąłem i gdzieś nie zgubiłem. Cieszę się, że nie jestem jedynym, któremu tego brakuje. Właśnie dzisiaj próbowałem zamówić jeden. Część do 2018 roku kosztowała od 20 do 30 dolarów przed wysyłką. Dla 2019 roku było to tylko 6 dolarów, więc zaryzykowałem i zamówiłem część do 2019 roku. Dam znać, czy pasuje.
 
Kiedy wczoraj natknąłem się na ten post, pomyślałem, że to super zabawne, że tego ranka dosłownie kupiłem i zainstalowałem nakrętkę.... Przepraszam
13774
za wszystkie Jeepy, które wybuchną z powodu moich działań. Z drugiej strony wiem teraz, gdzie mogę zainstalować dodatkowy kabel zasilający!
 
Myślę, że to rozwiązałem. Nie jestem jednak pewien co do uzasadnienia tego. Może to prawo w jakimś innym kraju. Kto wie. Grzebałem w schematach elektrycznych i plikach PDF przez dobre 2 godziny.

Krótko mówiąc, wierzę, że ten bezpiecznik jest przeznaczony do tylnego bloku dystrybucji zasilania na innych rynkach. Wymieniłem moją logikę z kilkoma zdjęciami. Podejrzewam, że jeśli przełączyłbyś kabel z niezabezpieczonego zacisku na zabezpieczony zacisk, dodałbyś tylko warstwę ochrony dla tylnego bloku dystrybucji zasilania. Albo to, albo jest to bezpiecznik świec żarowych do silników Diesla 1.6L lub 2.0L za granicą, do których nie mam schematów.

Alfa Romeo (część FCA) używa tego samego, co nazywają Battery Distribution Unit (BDU), jak nasze pojazdy. Przynajmniej robią to w 2018 Giulia. Jeśli przyjrzysz się uważnie, zobaczysz bezpiecznik 175A w miejscu, co do którego wszyscy jesteśmy zdezorientowani. Na zdjęciu w zasadzie mowa o jakiejś dziwnej "pirotechnicznej bezpieczniku", ale rozumiesz ideę.
13902



W 2018 Giulia akumulator i BDU znajdują się w bagażniku. Widać, że bezpiecznik 175A idzie do tylnego centrum dystrybucji zasilania, a niezabezpieczony zacisk idzie do dodatniego zdalnego słupka rozruchowego z przodu samochodu i łączy się z rozrusznikiem, alternatorem i innymi rzeczami.
13904


W tylnym centrum dystrybucji zasilania 2018 Giulia można zobaczyć kilka rzeczy, które wydają się nam znajome, takie jak Comfort Seat, Driver Lumbar Seat Adjustment i osłony przeciwsłoneczne.
13905


Tylne centrum dystrybucji zasilania w 2018 Compass ma wiele z tych samych rzeczy. Dla Twojej informacji, znajduje się to pod małą miską po stronie kierowcy z tyłu.
13906


Jedyną rzeczą jest to, że przynajmniej na rynku amerykańskim tylne centrum dystrybucji zasilania jest zasilane z niezabezpieczonego zacisku na BDU.
13907
 
Hudson_Neon said:
Jedyną rzeczą jest to, że przynajmniej na rynku amerykańskim tylny rozdzielacz zasilania jest zasilany z niezabezpieczonego zacisku na BDU.
Myślałem, że w bloku pod maską jest bezpiecznik 40 amperowy, który zasila tylny blok zasilania? Nie mam go teraz przed sobą, żeby sprawdzić, ale wydaje mi się bardzo mało prawdopodobne, żeby jakikolwiek producent samochodów poprowadził niezabezpieczony przewód od akumulatora do tyłu samochodu. A może źle rozumiem, co mówisz.
 
Myślałem, że w bloku pod maską znajduje się bezpiecznik 40 amperów, który zasila tylny blok zasilania? Nie mam go teraz przed sobą, żeby sprawdzić, ale wydaje mi się wysoce nieprawdopodobne, żeby jakikolwiek producent samochodów poprowadził niebezpiecznikowy przewód od akumulatora do tyłu samochodu. A może źle rozumiem, co mówisz.
Nie. Rozumiesz mnie dobrze, ponieważ tak właśnie jest w tych pojazdach. Prowadzą niebezpiecznikowy kabel do tyłu.

Nie chcę nikogo zachęcać do tego z powodu pozbawionego skrupułów społeczeństwa, w którym żyjemy, ale jeśli czujesz to tak mocno, wydaje się, że wiele z tych Compassów ma niewykorzystany bezpiecznik 150A czekający na zacisku.
 
Moje 0,02 $ jako nowicjusza w Jeep Compass: Wariacje połączeń akumulatora OE przez FCA, jak widać/omówiono powyżej, wydają się dziwne dla zaledwie 4-letniego pojazdu produkcyjnego, Gen2. Nasz to Trailhawk z 2019 roku, data produkcji luty 2019; bez opcji. Ma taką samą konfigurację akumulatora jak na zdjęciu/opisana powyżej #41 przez VACompass: Czerwona osłona, bez śruby, bez bezpiecznika.
 
Podejrzewam, że u ciebie TAK POWINNO być. To, co opisujesz elektrycznie, jest dokładnie tym, co FSM pokazuje dla połączeń. Uważam, że czerwona osłona to coś dla Trailhawka, ale nie dla wszystkich.
 
Sądzę, że u ciebie tak powinno być. To, co opisujesz elektrycznie, jest dokładnie tym, co FSM pokazuje dla połączeń. Uważam, że czerwona osłona to coś dla Trailhawka, ale nie dla wszystkich.
Czerwona osłona była na naszym nowym Compass Latitude 4x4 z 2020 roku, kiedy został zakupiony od dealera.

13913
 
Hudson_Neon said:
Nie. Rozumiesz mnie dobrze, ponieważ tak właśnie jest w tych pojazdach. Prowadzą niezabezpieczony kabel do tyłu.
Będę musiał sam sprawdzić, po prostu nie ma innej możliwości. Będąc nauczycielem tych rzeczy, wiesz lepiej niż ktokolwiek inny, jak niebezpieczna jest niezabezpieczona bezpośrednia linia akumulatora. Poważne zagrożenie pożarowe. Posiadanie jednego OEM jest w moim świecie całkowicie niespotykane. Z pewnością istnieją standardy, które po prostu zabraniają czegoś takiego na początek, a następnie istnieją co najmniej dwa bezpieczniki pod maską (F02 i F07), które odnoszą się do przesyłania zasilania do tylnych jednostek dystrybucyjnych i to ma dla mnie sens, ponieważ zasadniczo z tyłu znajdują się maksymalnie dwa bloki bezpieczników, z których jeden będziesz miał tylko wtedy, gdy masz standardowy pakiet do holowania przyczep i do tego jest przeznaczony F07. Wszyscy będą mieli F02 (dla głównego tylnego bloku).
 
Myślę, że to rozwiązałem. Nie jestem jednak pewien co do powodu. Może to prawo w innym kraju. Kto wie. Przez dobre 2 godziny grzebałem w schematach okablowania i plikach PDF.

Krótko mówiąc, uważam, że ten bezpiecznik jest przeznaczony dla tylnego bloku dystrybucji zasilania na innych rynkach. Wymieniłem moją logikę z kilkoma zdjęciami. Podejrzewam, że jeśli przełączyłbyś kabel z niezabezpieczonego zacisku na zabezpieczony zacisk, dodałbyś tylko warstwę ochrony dla tylnego bloku dystrybucji zasilania. Albo to, albo jest to bezpiecznik świec żarowych do silników Diesla 1.6L lub 2.0L za granicą, do których nie mam schematów okablowania.

Alfa Romeo (część FCA) używa tego samego, co nazywają Battery Distribution Unit (BDU), jak nasze pojazdy. Przynajmniej robią to w 2018 Giulia. Jeśli przyjrzysz się uważnie, zobaczysz bezpiecznik 175A w miejscu, co do którego wszyscy jesteśmy zdezorientowani. Na zdjęciu mówi się o dziwnym "bezpieczniku pirotechnicznym", ale rozumiesz ideę.
View attachment 13902


W 2018 Giulia akumulator i BDU znajdują się w bagażniku. Widać, że bezpiecznik 175A idzie do tylnego centrum dystrybucji zasilania, a niezabezpieczony zacisk idzie do dodatniego zdalnego słupka rozruchowego z przodu samochodu i łączy się z rozrusznikiem, alternatorem i innymi rzeczami.
View attachment 13904

W tylnym centrum dystrybucji zasilania 2018 Giulia można zobaczyć kilka rzeczy, które wydają się nam znajome, takie jak fotel komfortowy, regulacja podparcia lędźwiowego kierowcy i osłona przeciwsłoneczna.
View attachment 13905

Tylne centrum dystrybucji zasilania w 2018 Compass ma wiele takich samych rzeczy. Dla Twojej informacji, znajduje się to pod małym naczyniem po stronie kierowcy z tyłu.
View attachment 13906

Jedyną rzeczą jest to, że przynajmniej na rynku amerykańskim tylne centrum dystrybucji zasilania jest zasilane z niezabezpieczonego zacisku na BDU.
View attachment 13907
Nie mam bezpiecznika i tylnego bloku zasilania
 
Mała aktualizacja -- Odzyskałem Jeepa. Oczywiście, kiedy uruchomili go dziś rano, kontrolka silnika i ostrzeżenia czujnika kolizji zniknęły... więc po prostu mi go oddali i powiedzieli, żebym umówił się na kolejne spotkanie, jeśli wrócą... Twierdzili, że sprawdzili 6 innych na swoim parkingu i żaden z nich nie miał nakrętki. Nie wiem, dlaczego mieliby to robić zamiast zajrzeć do instrukcji technicznej?? Mam nadzieję, że ktoś z Jeepa odpowie...
To mnie rozśmiesza, ponieważ mamy ciągły problem z przepalaniem się naszej mega bezpiecznika w naszym Jeepie Compass trailhawk 2017. Zabraliśmy go do Jeepa bez żadnej pomocy, tylko z ładnym rachunkiem, kiedy odchodziliśmy. Moja dziewczyna pomyślała, że Jeep po prostu zapomniał założyć nakrętkę i chciała im to powiedzieć, ale wygląda na to, że nikt nie ma cholernej nakrętki. Jakikolwiek pomysł, dlaczego ten bezpiecznik miałby się ciągle przepalać?!
 
Witaj :
2020 Jeep Compass Latitude 4x4
Mam CZERWONĄ osłonę
BRAK śruby lub BEZPIECZNIKA
Nie rozumiem bezpiecznika i śruby z nakrętką lub bez, ponieważ metalowa płyta to GORĄCE ZASILANIE !!!!!!
Czerwony kabel zasilający akumulator jest podłączony, przechodzi przez bezpiecznik 250 A i zasila resztę bezpieczników, tak jak GŁÓWNY wyłącznik w panelu domowym.
View attachment 13711 View attachment 13712
to jest konfiguracja w moim 21 TH
 
Kiedy wczoraj natknąłem się na ten post, pomyślałem, że to super zabawne, że tego ranka dosłownie kupiłem i zainstalowałem nakrętkę.... Przepraszam View attachment 13774 za wszystkie Jeepy, które wybuchną z powodu moich działań. Z drugiej strony wiem teraz, gdzie mogę zainstalować mój dodatkowy kabel zasilający!
Czy w takim razie nie powinienem tam zakładać nakrętki? Mam problemy z moim Jeepem Compass z 2017 roku. Akumulator i alternator są dobre, więc pomyślałem, że może nie ma dobrego połączenia z powodu braku nakrętki na bezpieczniku 150 A.
 
41 - 60 of 69 Posts