My Jeep Compass Forum banner
61 - 80 of 174 Posts
Ok, het is dus normaal om een bandenspanningswaarschuwing te krijgen vanwege deze normale temperatuurschommeling. Dit betekent dat de temperatuur een verschil in luchtdruk van meer dan 25% kan veroorzaken.
De andere vraag die ik heb is dat, gezien het feit dat ik de maat van mijn banden heb vergroot van 225/60/17 naar 225/65/17, moet ik dan minder luchtdruk op mijn banden zetten? Is er een formule zodat je weet hoeveel minder je het luchtvolume constant moet houden?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Er zijn een paar verschillende manieren om naar de juiste bandenspanning te kijken voor het vergroten van de bandenmaten, maar je bent niet genoeg op bandenmaat veranderd om je er zorgen over te maken!!!

Met welk merk en welke naam band ben je uiteindelijk gegaan?

Discussion starter · #62 ·
Er zijn een paar verschillende manieren om naar de juiste inflatie te kijken voor het vergroten van de bandenmaten, maar je bent niet genoeg in bandenmaat om je er zorgen over te maken!!!

Welk merk en welke naam van de band ben je uiteindelijk gaan gebruiken?
Mijn Compass werd geleverd met standaardbanden van Continental ContiCross Contact LX2 en ik heb ze vervangen door hetzelfde merk en model, alleen werden de nieuwe in Portugal gemaakt en de oude in Brazilië. Dus ik ben overgestapt op zacht rubber. Alle banden die in Brazilië worden gemaakt, zijn van hard rubber. Een totaal andere rijervaring.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hallo, vanmorgen heb ik Yokohama G015 Geolandar All Terrain 225 55 18 op mijn Italiaanse Compass Limited geĂŻnstalleerd. Vind je het leuk?

Attachments

cannoncino said:
Hallo, vanmorgen heb ik Yokohama G015 Geolandar All Terrain 225 55 18 op mijn Italiaanse Compass Limited geĂŻnstalleerd. Vind je het leuk?
Image

Ik heb er eeuwig op gewacht tot iemand die banden probeerde en iets plaatste, zodat ik een idee kon krijgen hoe ze er op mijn Jeep uit zouden zien, en je hebt zelfs dezelfde kleur!

Post meer foto's! Plaats een video! Plaats een recensie! Hoe rijden ze? Zijn ze luidruchtig? Hoe voelen ze aan?

Image

Ik wilde hieraan het volgende toevoegen: Ik heb 235/60/17 Cooper Discoverer AT3's op mijn standaard '18 latitude gezet en ze passen zonder te schuren. Zeer krap qua breedte, maar het past en ziet er geweldig uit.

Ik wilde hieraan toevoegen: Ik heb 235/60/17 Cooper Discoverer AT3's op mijn standaard '18 latitude gezet en ze passen zonder te schuren. Ze zitten heel dicht bij elkaar qua breedte, maar het past en ziet er geweldig uit.
Foto's?

Zittend op een Sport trim 4x4 handgeschakelde auto met sport-uitstraling en tech pakket.
Komt het trail rated-embleem van het sport-uitstralingspakket?

Is het sport-uiterlijkpakket de plek waar de trail-rated badges vandaan kwamen?
eBay... Ik ben er niet echt voor om dit op niet-trailhawk-uitvoeringen te zetten, het is moeilijk om erachter te komen wie wat heeft op het forum, tenzij het vermeld staat :/

De reden is dat mensen specifieke vragen over de afwerking hebben, we kunnen niet uitgaan van foto's, we moeten contact opnemen en vragen of hopen dat het in hun "garage" staat.

meh, ieder zijn eigen

Het hebben van de 16 inch wielen komt hier van pas. Ik heb liever de grotere bandenwang om de wielkasten op te vullen in plaats van de grotere wielen met minder bandenwang.

Ik denk dat de 225/70 voor 16 inch en zoals vermeld ongeveer 225/65 17 inch de beste opties zullen zijn - met weinig tot geen merkbare verandering in prestaties / brandstofverbruik.

Nogmaals, ik zal dit volgende week testen en terugkoppeling geven voor 16 inch wielen. Iemand anders zal de sprong voor de 17's moeten wagen.
Ik heb net deze velgen / banden gekocht: Mopar 18" Granite Crystal Wheel - Jeep Compass

Onderdeelnummer 82214667AC GIETALUMINIUM - WIEL $147.68 4 $590.72

Subtotaal: $590.72
Geschatte verzendkosten: $95.01
Totaal: $685.73

en

4 Yokohama Geolandar At G015 - P225/55r18
US $682.83 Gratis verzending

van eBay. Ze zouden er aan het einde van de week moeten zijn. Ik zal foto's plaatsen zodra ze op de Jeep zitten.

Attachments

Goedemorgen allemaal! Ik dacht dat ik even mijn ervaring met het rijden met 225/55R18 zou delen - laat me weten wat je ervan vindt, bedankt jongens!
Geweldig! Ik heb net dezelfde set-up gekocht lol:
Mopar 18" Granite Crystal Wheel - Jeep Compass

Onderdeel # 82214667AC GEGOTEN ALUMINIUM - WIEL $147.68 4 $590.72

Subtotaal: $590.72
Geschatte verzendkosten: $95.01
Totaal: $685.73

en

4 Yokohama Geolandar At G015 - P225/55r18
US $682.83 Gratis verzending

Zou er eind volgende week moeten zijn en erop zitten. Die van jou zien er GEWELDIG uit! Nu ben ik echt enthousiast om de mijne vast te schroeven.

Wat zijn je indrukken na de maatverandering? Merkbaar verschil?

61 - 80 of 174 Posts