Wat is de grootste bandenmaat zonder lift en zonder aanlopen die op een Jeep Compass van 2017+ past?
Hoe zwaar zijn die banden in vergelijking met de standaard all-season continentals?En nog een foto
Even wat verduidelijking hier over offset vs. backspacing:Belangrijk bericht hier is dat ik de banden op 7,5J velgen met een offset van 33 heb gemonteerd. De originele velgen hebben een offset van 40.
Deze 0,7 mm offset compenseert de speling tussen de band en de rechter schokdemper. Ik neem aan dat ze met 40 offset velgen en 225/65/17 banden zullen aanlopen in de achterste schokdemper.
JKU?????We hebben maximaal 235/65-17 op onze rig, met 17" Wrangler JKU-wielen.
Ik heb een paar aftermarket velgen gekocht met een diameter van 16 inch, maar ik heb ze nog niet geĂŻnstalleerd. Ik wil ook de bandenspanning verlagen voor offroaden. Als ik de mijne ooit geĂŻnstalleerd krijg, meld ik me terug.HĂ©, ik heb gemerkt dat er hier maar weinig mensen 16 inch rijden.
Hoe dan ook, ik heb standaard 225/60r17 op een 2020 Compass Longitude 4x4.
Ik wilde overstappen op 225/75r16 om meer zijwand te hebben voor zand-offroads (ik woon in Dubai).
Maar ik ben bang om in de problemen te komen als ik eenmaal lucht heb afgelaten om de woestijn of het strand te bereiken.
Of er wrijving of andere problemen zullen zijn.
Ik hoop dat je me kunt helpen die beslissing te nemen.
Dus ik heb een 2012 compass north edition, ik heb net 235 65 17s met noppen (aftermarket wielen) gemonteerd, alles past en rijdt prima, er is een klein beetje wrijving in de voorste wielkasten als ik hem zo ver mogelijk draai, maar net en het is zelfs moeilijk om hem te laten wrijven. Ik weet niet zeker of mijn aftermarket wielen een offset hebben die helpt in vergelijking met standaard wielen. Ik zal binnenkort een foto plaatsen, maar 225 65 17 is waarschijnlijk de ideale maximale maat zonder een lift View attachment 15700
View attachment 15701
Dit is de MP (2017.5+) generatie van de Compass. Je hebt waarschijnlijk meer succes in de MK-sectie [emoji106]Grootste die ik kan gebruiken op een 2012 jeep Compass 2.0 Ltd? heb momenteel 215/55/18 gemonteerd - moet ik het beste veranderen voor offroad/zandwegen?
225/65r17 MT's al het andere is standaardWat is de grootste bandenmaat zonder lift en zonder aanlopen die op een 2017+ Jeep Compass past?
Je zou daar geen problemen mee moeten hebben.Ik heb een 2020 Limited Plus die af fabriek kwam met 225/55 R18. Kan ik 225/70 R16 gebruiken zonder enige lift en zonder aanlopen?
De 16 inch stalen velgen zijn de originele van de sport variant.
De bandenmaatvergelijking toont een originele diameter van de 18 inch wielen van 27,7 inch en de 225/70 R16 diameter van 28,4 inch.
Iemand 225/70 R16 gebruikt, uw feedback is van onschatbare waarde.
Je zult waarschijnlijk lichte wrijving hebben bij volledige vergrendeling. Een wielspacer kan nodig zijn, maar ik denk dat de 18's voldoende speling/offset hebben om ze niet nodig te hebben.Hallo allemaal, ik heb hoog en laag gezocht zonder succes en daarom plaats ik dit bericht. Ik dank u bij voorbaat voor alle hulp/input.
ik heb een 2017 2e generatie compass die momenteel 225/55/18 rijdt. Kan ik zonder lift 235/60/18 rijden? Dat zou mijn eerste keuze zijn. Zo niet, welke opties heb ik?
Bedankt voor de snelle reactie!!Je zult waarschijnlijk lichte wrijving hebben bij volledig stuur. Een wielspacer kan nodig zijn, maar ik denk dat de 18s voldoende speling/offset hebben om ze niet nodig te hebben.