Ik heb een 2024 Jeep Compass Limited en vroeg me af of iemand hetzelfde probleem heeft als ik. Als ik 88-92 km/u over de weg rijd, maakt mijn auto een luide knal (klinkt als een geweerschot - is de beste manier om het te beschrijven). Ik heb hem nieuw gekocht op 27 december 2024 en ben er sindsdien 3 keer mee in de garage geweest. De dealer vertelt me dat ze niets kunnen vinden of doen, omdat er geen codes worden gegooid. Ik heb een klacht ingediend bij Stellantis en bij ONMVC. Stellantis heeft de zaak gesloten omdat mijn auto aan mij is teruggegeven. De dealer zei dat ze een zaak zouden beginnen voordat ze terug konden vallen op de wet van de citroen. Er werd me verteld dat hij 4 keer in de garage moest staan voordat ze naar de wet van de citroen konden kijken. Kan iemand hierbij helpen? Ik heb van verschillende andere monteurs gehoord dat het de tussenbak zou kunnen zijn en dat het een ongeluk zou kunnen veroorzaken. Ik ben doodsbang om in deze auto te rijden en toen ik Stellantis vertelde dat ik bang was dat iemand gewond zou raken, had hun vertegenwoordiger de brutaliteit om me te vertellen dat ze mijn bezorgdheid waardeerde. Ik denk dat ze niet bang zijn voor een rechtszaak.