My Jeep Compass Forum banner
21 - 26 of 26 Posts
Ik heb alles gedaan wat ik kan om ze zover te krijgen dat ze het probleem aanpakken. Ik heb gevraagd om een terugkoop, een vervanging van een auto van dezelfde waarde en ze willen niet eens met me praten van de dealer. Stellantis heeft de zaak die ik bij hen open had staan gesloten omdat de auto geen codes geeft en het de knal maakt. Meerdere monteurs buiten Jeep hebben me verteld dat het de tussenbak is en dat deze vast kan slaan, een ongeluk kan veroorzaken, het zou kunnen proberen zichzelf in 4wd te gooien. Ze rijden ermee en ik krijg mijn vers gereinigde, volle tank benzine auto vies terug, vingerafdrukken overal, banden zien eruit alsof er over een onverharde weg is gereden en leeg met het benzine lampje aan. Patriot CDJR van Tulsa zijn absoluut de ergste mensen ter wereld om mee te maken te hebben. Hun GM wil niet eens met me praten en ze laten het meisje van de telefooncentrale mijn telefoontjes afkappen en niet opnemen als ik vanaf mijn mobiele telefoon bel, maar als ik vanaf een ander nummer bel, nemen ze wel op en beloven ze terug te bellen en het is al een maand geleden dat ik heb gebeld en mijn nummer heb achtergelaten en ze hebben me nog niet teruggebeld. ONMVC werkt aan een klacht die ik tegen Patriot heb ingediend, dus we zullen zien hoe dit afloopt!
Het spijt ons te horen over uw ervaring met de dealer. We raden u aan de onderstaande link te bezoeken om te zoeken naar alternatieve dealers in uw omgeving. Als u een nieuwe afspraak maakt, stuur ons dan een privébericht voor extra ondersteuning.

Vind een Jeep®-dealer bij u in de buurt | Jeep Verkoop en Service

Blair
Jeep Cares

Ik heb een 2024 Jeep Compass Limited en vroeg me af of iemand hetzelfde probleem heeft als ik. Als ik met 55-57 mph (ongeveer 88-92 km/u) over de weg rijd, maakt mijn auto een luide knal (klinkt als een geweerschot - is de beste manier om het te beschrijven). Ik heb hem nieuw gekocht op 27 december 2024 en ben sindsdien 3 keer in de garage geweest. De dealer vertelt me dat ze niets kunnen vinden of doen, omdat er geen codes worden gegenereerd. Ik heb een klacht ingediend bij Stellantis en bij ONMVC. Stellantis heeft de zaak gesloten omdat mijn auto aan mij is teruggegeven. De dealer zei dat ze een zaak zouden beginnen voordat ze terug konden vallen op de wetgeving inzake ondeugdelijke producten. Mij is verteld dat hij 4 keer in de garage moet zijn geweest voordat ze naar de wetgeving inzake ondeugdelijke producten kunnen kijken. Kan iemand hierbij helpen? Ik heb van verschillende andere monteurs gehoord dat het de tussenbak zou kunnen zijn en dat het een ongeluk zou kunnen veroorzaken. Ik ben absoluut doodsbang om in deze auto te rijden en toen ik Stellantis vertelde dat ik bang was dat iemand gewond zou raken, had hun vertegenwoordiger de brutaliteit om me te vertellen dat ze mijn bezorgdheid waardeerde. Ik denk dat ze niet bang zijn voor een rechtszaak.
Weet niet of dit je zal helpen, maar probeer je tractiecontrole uit te schakelen. Ik heb een 2020, hij knalt bij het optrekken, hij is naar twee verschillende garages geweest, waarvan ik denk dat de eerste niet wist wat ze aan het doen waren. De tweede was een Jeep-dealer en ze konden niets vinden tot ik onlangs een blog erover vond dat het uitschakelen van de tractiecontrole de truc deed.

Ik had mijn 2012 Nissan Rogue al bijna 11 jaar. De beste ooit. Ik had er 148.000 op staan, verkocht hem aan een middelbare schoolmeisje en ze heeft 2 jaar middelbare school afgemaakt en zit nu in het tweede jaar van de universiteit. Gaat nog steeds - ik wou dat ik bij Nissan was gebleven. Leven en leren
Hier ook! We hadden jarenlang een Nissan Sentra die we inruilden voor een nieuwe Challenger in 2007. Airbagwaarschuwing "ding" meteen. Na een andere gloednieuwe Challenger met problemen met het zonnedak, kochten we een Nissan Kicks als back-up. Toen vloog vorig jaar onze nieuwe Jeep in vlammen op in onze oprit na slechts 11 maanden, maar die 4 jaar oude Kicks doet het nog steeds prima.

Ik heb alles gedaan wat ik kan om ze zover te krijgen dat ze het probleem aanpakken. Ik heb gevraagd om een terugkoop, een vervanging van een auto van dezelfde waarde en ze willen niet eens met me praten van de dealer. Stellantis heeft de zaak die ik bij hen open had staan gesloten omdat de auto geen codes geeft en het knalgeluid maakt. Meerdere monteurs buiten Jeep hebben me verteld dat het de tussenbak is en dat deze vast kan slaan, een ongeluk kan veroorzaken, het zou kunnen proberen zichzelf in 4wd te gooien. Ze rijden ermee en ik krijg mijn vers schoongemaakte, volle tank benzine auto vies terug, vingerafdrukken overal, banden zien eruit alsof er over een onverharde weg is gereden en leeg met het benzinelampje aan. Patriot CDJR of Tulsa zijn absoluut de ergste mensen ter wereld om mee te werken. Hun GM wil niet eens met me praten en ze laten het meisje van de telefooncentrale mijn telefoontjes afhandelen en niet opnemen als ik vanaf mijn mobiel bel, maar als ik vanaf een ander nummer bel, nemen ze wel op en beloven ze terug te bellen en het is al een maand geleden dat ik heb gebeld en mijn nummer heb achtergelaten en ze hebben me nog niet teruggebeld. ONMVC werkt aan een klacht die ik tegen Patriot heb ingediend, dus we zullen zien hoe dit afloopt!
Ik ook, bezit een Jeep compass2023. Nog steeds aan het vechten met Jeep, heb alleen maar problemen gehad 5 maanden na aankoop, heb 50 minuten heen en weer naar de dealer moeten rijden voor diagnose en dan soms reparaties. Dus nee, ik heb veel uren van mijn tijd verspild, $$ benzine (ook bij het tanken van de huurauto), noodzakelijke kilometers op het voertuig. Deze ervaring is de slechtste ervaring geweest bij het kopen van een nieuwe auto, ik heb contant betaald voor een volledig geladen Jeep Compass en $2800 voor een uitgebreide garantie die ze me nu vertellen dat deze samenloopt met de fabrieksgarantie, waarvan ik nog nooit heb gehoord dat een uitgebreide garantie begint wanneer je de auto koopt. Het is altijd geweest na het einde van de fabrieksgarantie.

2024 kompas. Het duurde ongeveer 6 maanden, maar ik heb eindelijk mijn tussenbak laten vervangen. Mijn service 4wd-lampje ging branden en mijn voorkant schokte en klonk. Het gebeurde alleen tijdens lange snelwegritten van 2-4 uur. Zodra je de sleutel omdraait, worden alle actieve codes opgeslagen. Ik moest wachten tot het lampje aanging en naar de dichtstbijzijnde dealer rijden, waar ik ook was, om codes uit te laten lezen. Ergens in mijn tussenbak oververhitte iets en onwaarschijnlijke gegevens van de tussenbak waren de 2 actieve codes. Mijn dealer kon het nooit nabootsen. Ik nam contact op met Jeep Cares en ze waren soms behulpzaam bij het krijgen van antwoorden. Ik bleef teruggaan en documenteerde elke keer dat het gebeurde. Foto's met kilometerstand, video's ervan. Het gebeurde nooit in de stad, alleen als ik buiten de stad reisde. Nadat ze de tussenbak hadden vervangen, is het 4wd-lampje gestopt met branden. Ik heb nog steeds het AEB-lampje voor mijn noodrem, dat aangaat en dan mijn waarschuwing voor een aanrijding van voren zelf uitschakelt en dat lampje blijft branden totdat je handmatig de radio ingaat en het weer aanzet🙄

Hier hetzelfde, bezit een Jeep Compass2023. Nog steeds aan het vechten met Jeep, heb alleen maar problemen gehad 5 maanden na aankoop, heb 50 minuten heen en weer naar de dealer moeten rijden voor diagnose en dan soms reparaties. Dus nee, ik heb veel uren van mijn tijd verspild, $$ benzine (ook bij het vullen van huurauto's), noodzakelijke kilometers op het voertuig. Deze ervaring is de slechtste ervaring geweest bij het kopen van een nieuw voertuig, ik heb contant betaald voor een volledig uitgeruste Jeep Compass en $2800 voor een verlengde garantie waarvan ze me nu vertellen dat deze samenloopt met de fabrieksgarantie, waarvan ik nog nooit heb gehoord dat een verlengde garantie begint wanneer je de auto koopt. Het is altijd zo geweest dat deze begint nadat de fabrieksgarantie afloopt.
Hoi @Shamoo2013,

We willen graag helpen. Stuur ons een privébericht met uw VIN en we kunnen u in contact brengen met een casemanager voor verdere ondersteuning.

Blair
Jeep Cares

21 - 26 of 26 Posts