We ervaren dezelfde problemen. In december begon het start/stop-systeem (batterij opladen) van dag tot dag. In januari was het de hele tijd aan en werkte het niet. Ik bracht het naar de dealer en wachtte meer dan 4 uur om te horen dat we de hulpaccu hadden vervangen en een batterijsensor hadden besteld, alles zou in orde moeten zijn, behalve misschien de start/stop. 5 minuten nadat ik de dealer verliet, gaat het controlelampje van de motor branden. Ik keer terug naar de dealer en kreeg te horen dat het goed is, we wissen de code wel als je hem terugbrengt voor de sensor. De volgende ochtend rijdt mijn vrouw naar haar werk en valt hij uit bij het stoplicht, maar start niet vanzelf opnieuw. Vrouw moet hem in de parkeerstand zetten en op de startknop drukken om hem aan de praat te krijgen. Die nacht, als ze hem start, gaan er een heleboel dashboardlampjes branden, service motor, service 4wd, service start/stop. Op de terugweg naar huis valt de auto uit bij het stoplicht en start weer niet vanzelf opnieuw, weer in de parkeerstand en opnieuw starten met de knop. We weigeren nu om er nog langer in te rijden totdat de sensor binnenkomt en we zien hoe hij loopt. Een leasebetaling betalen voor een auto die onveilig is om in te rijden en op onze oprit staat, is triest!