My Jeep Compass Forum banner
141 - 160 of 174 Posts
Dziękuję za szybką odpowiedź!!
Prawdopodobnie będziesz miał niewielkie tarcie przy pełnym skręcie. Może być potrzebna podkładka dystansowa koła, ale myślę, że 18-tki mają wystarczający prześwit/offset, aby ich nie potrzebować.
Przy 235/60/18 całkowita średnica wynosi 29,1, czy powinienem się martwić? Wiem, że wszyscy mówią, że 28,4 pasuje dobrze..
Mógłbym wybrać 225/60/18, ale chcę dodatkowej szerokości w 235. Zdecydowałem się na Yoko Geolandar a/t
 
przy 235/60/18 całkowita średnica wynosi 29,1, czy powinienem się martwić? Wiem, że wszyscy mówią, że 28,4 pasuje dobrze..
Mogę wybrać 225/60/18, ale chcę dodatkowej szerokości w 235. Zdecydowałem się na Yoko Geolandar a/t
225 zdecydowanie lepiej pasowałby i prawdopodobnie nie ocierałby. Dodatkowa szerokość 10 mm jest minimalna; to 1 cm. Jeśli martwisz się o dopasowanie, wybierz 225.

Jeżdżę na 235/65-17, co daje 29" i mają minimalne ocieranie przy pełnym skręcie. Jeśli wybierzesz 29,1", będziesz miał więcej ocierania, ale nadal minimalne. Nie spodziewałbym się żadnych zauważalnych różnic w przyczepności między 225 a 235.
 
Nie wiem, czy to może pomóc, ale zobacz zdjęcie, aby zobaczyć, jakie opony są dopuszczone do Compassa 2021 w Hiszpanii.
 
Kupiłem felgi z rynku wtórnego o średnicy 16 cali, ale jeszcze ich nie zamontowałem. Chcę również spuścić powietrze do jazdy w terenie. Jeśli kiedykolwiek zamontuję swoje, dam znać.
Witaj, czy dostałeś 225/70r16? Czy dobrze sprawdza się na piasku i po spuszczeniu powietrza? Jakieś obcieranie?
 
Czy ktoś próbował opon 235/60 R16 AT? Niestety, to jedyny rozmiar dostępny lokalnie, który jest najbliższy oryginalnym 225/55 R18, które obecnie posiadam.

Czy pasują bez obcierania? Martwię się o szerokość, ponieważ są szersze niż standardowy rozmiar.
Posiadam oryginalne stalowe felgi Jeepa w rozmiarze 16 cali 6,5 J, których użyłbym do opon 235/60 R16.
 
Wygląda wspaniale, te felgi Method wyglądają świetnie z pomalowanymi kołpakami. Dobra robota.
 
Nope, 2018 Latitude w/1.5" wheel spacers
Mam Trailhawka. Skoro masz tylko trochę otarć, a Trailhawk siedzi cal wyżej, myślisz, że udałoby mi się z tym samym rozmiarem (235/65r17) i bez otarć?
Nawiasem mówiąc, seryjny Trailhawk w Niemczech siedzi na 235/60r17… Wydaje się, że jest jeszcze trochę miejsca…
 
Mam Trailhawk. Skoro masz tylko małe otarcia, a Trailhawk siedzi cal wyżej, to myślisz, że uda mi się z tym samym rozmiarem (235/65r17) i bez otarć? Swoją drogą, seryjny Trailhawk w Niemczech siedzi na 235/60r17… Wydaje się, że jest jeszcze trochę miejsca…
Większość moich otarć jest z przodu/tyłu osłony błotnika. Więc nie, bycie wyższym w tym nie pomoże. Jednak jeśli użyjesz mniejszej podkładki dystansowej, prawdopodobnie nie będziesz miał tak dużo lub w ogóle otarć. Jeździłem na 1,5", więc spróbowałbym 1,25" lub nawet 1".
 
Większość otarć występuje z przodu/tyłu osłony błotnika. Więc nie, bycie wyższym nie pomoże w tym. Jednak jeśli użyjesz mniejszej podkładki dystansowej, prawdopodobnie nie będziesz miał tak dużego lub żadnego otarcia. Jeździłem na 1,5", więc spróbowałbym 1,25" lub nawet 1".
Myślałem o braku podkładki dystansowej w ogóle? Ponieważ ma taką samą szerokość jak mój standardowy rozmiar (235), powinno być dobrze, prawda?
 
Planuję założyć opony 225/70/16 do mojego Compass Sport. Wrangler SR-A. Będą tu w przyszłym tygodniu, więc dam znać. Właściwie nie przewiduję żadnych problemów. Nadkola są ogromne z obecnymi oponami 215/65/16.

Jeśli chodzi o oszczędność paliwa, to naprawdę zależy od twoich nawyków podczas jazdy. Jeśli jeździsz dużo po mieście, prawdopodobnie zauważysz spadek MPG - ale tak naprawdę niezbyt zauważalny. Dużo kilometrów na autostradzie i prawdopodobnie w ogóle tego nie zauważysz.

Istnieje wiele badań na ten temat. Nie mogę jeszcze zamieszczać linków, bo bym jakiś wysłał.
Hej, mam kompas 18 i podnoszę go o 2 cale i ostatecznie robię nowe zawieszenie, więc jestem prawie pewien, że mam 225/65 17/18, myślę, jak bardzo myślisz, że mógłbym pójść, bo chcę założyć jakieś mocne opony terenowe, aby dać mi trochę więcej prześwitu
 
Po raz pierwszy zmieniłem opony po zakupie. Miałem 215/65/16 i szukałem lepszej przyczepności i stabilności.
W końcu znalazłem 225/70/16 i pasują idealnie, zgodnie z testami i używane od prawie 4 dni.
Jest zauważalna różnica w komforcie i przyczepności, a także lepszy stosunek opon do ramy nadwozia.

Mam nadzieję, że to okaże się przydatne dla kogoś, kto szuka podobnej zmiany.
 
Czy ktoś próbował opon 235/60 R16 AT? Niestety, to jedyny rozmiar dostępny lokalnie, który jest najbliższy oryginalnym 225/55 R18, które obecnie posiadam.

Czy pasują bez żadnych otarć? Obawiam się o szerokość, ponieważ są szersze niż standardowy rozmiar.
Mam oryginalne stalowe felgi Jeepa w rozmiarze 16 cali 6,5 J, których użyłbym do opon 235/60 R16.
Jeżdżę na 235 70 16 bez podnoszenia.
 
141 - 160 of 174 Posts